
Intelekt, jak brzytwa i świetna zabawa
Doskonałym pomysłem na wartościową zabawę jest połączenie jej ze wspomaganiem intelektualnego rozwoju dziecka. Dzięki Club 2% - wyjątkowej grze zainspirowanej zagadką Alberta Einsteina, jest to możliwe. Stanowi ona zestaw 84 zagadek, które gracz może rozwiązać opierając się o logiczne myślenie, jak w przypadku poszukiwania odpowiedzi na łamigłówkę wybitnego fizyka, którą rozwikłać potrafi wyłącznie 2% społeczeństwa.
Główne zalety
Jakość
Wszystkie elementy gry Club 2% zostały wykonane w sposób wyjątkowo staranny i precyzyjny, z wysokiej jakości materiałów, co pozwala cieszyć się nie tylko jej walorami stymulującymi intelekt, lecz również estetyką.
Bezpieczeństwo
Club 2% jest przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia, dlatego producent zadbał również o jej pełne bezpieczeństwo, aby zarówno najmłodsi, jak i starsi gracze mogli rozwijać logiczne rozumowanie bez ryzyka uszczerbku na zdrowiu.
Wygląd
Gra zawiera 5 plastikowych domków, 10 trójwymiarowych pionków do gry, 84 karty z zadaniami o różnych stopniach trudności oraz instrukcję obsługi. Wszystkie elementy odznaczają się atrakcyjną kolorystyką i przyjaznym designem, ale też prostotą, by nie odciągać uwagi dziecka od dążenia do rozwiązania zagadek.
Logika to zabawa - nie tylko w pojedynkę.
W Club 2% teoretycznie może grać jeden gracz, jednak z pewnością stanie się ona wyjątkową formą rozrywki dla całej rodziny, gdyż w przypadku zadań o wyższym stopniu trudności, nad znalezieniem odpowiedzi może zastanawiać się nawet kilka osób. Będzie ona idealnym wypełnieniem wspólnie spędzanych wieczorów.
Jeszcze więcej logicznej zabawy




